Aplikacje lojalnościowe to następna wielka rzecz w utrzymaniu klienta. W rzeczywistości są one tak popularne, że oczekuje się, że do 2021 roku ponad 80% firm będzie korzystać z programów lojalnościowych.
Przy tak wielu firmach oferujących aplikacje lojalnościowe, skąd możesz wiedzieć, która z nich jest odpowiednia dla Twojego biznesu? Oto kilka pytań, które warto sobie zadać:
Jeśli Twoi klienci mają już istniejącą kartę lojalnościową lub aplikację, to inwestycja w kolejny program może nie być tego warta. Jednakże, jeśli klienci nie mają karty lojalnościowej lub aplikacji i twój jest zaprojektowany z myślą o nich, to może zobaczyć trochę trakcji. Jeśli nie, możesz rozważyć przeprojektowanie lub zmianę pozycji swojego programu lojalnościowego przed zainwestowaniem w aplikację. Jak może wyglądać aplikacja lojalnościowa Twojej firmy możesz zobaczyć choćby na przykładzie ze strony https://loyaltyclub.pl/jak-to-dziala/.
Kluczową korzyścią z każdego programu lojalnościowego jest to, że zachęca on do powtarzania wizyt przez lojalnych klientów i zachęca nowych do wejścia na stronę. Dobry program lojalnościowy powinien oferować coś unikalnego, czego nie można znaleźć nigdzie indziej – czy to dodatkowe rabaty, czy specjalne oferty na konkretne produkty lub usługi. Można to osiągnąć za pomocą różnych środków, w tym:
– zniżki na określone produkty/usługi;
– oferty specjalne na konkretne produkty/usługi;
– nagrody, takie jak punkty lojalnościowe, które można wymienić na przyszłe zakupy.