Pytanie retoryczne; jak najbardziej są skuteczne! Zawieszki, wizytówki, czy też piny i breloczki są nadal zaskakująco efektywne w marketingu. Lata mijają a skuteczność tych małych form promocji, jakby w ogóle nie utraciła na sile.
To dobry sposób, aby eksponować swoją markę wśród potencjalnie zainteresowanych usługami. Niepozorny, lecz graficznie atrakcyjnie zaprojektowany emblemat zapada w pamięci na dłużej niż myślisz. Możesz je wykorzystać jako prezenty https://printografia.pl/kategoria-produktu/zawieszki-na-butelki/ na targach lub konwencjach, a także na innych wydarzeniach biznesowych. Możesz również dodawać je do zamówień, które klienci realizują w Twoim sklepie. Wszystkie, nawet takie małe rzeczy mają znaczenie i angażują, co więcej, pokazujesz odbiorcy, że zależy Ci na budowaniu wizerunku swojej marki.
Ludzie po prostu lubią dodatki; wszelkiego rodzaju akcesoria potrafią zwrócić uwagę mocniej niż wyjątkowe kreacje warte tysiące złotych. Nawet pin umieszczony na marynarce, jest elementem, na który rozmówca kieruje wzrok, a w połączeniu z atrakcyjnym wzorem zostaniesz zapamiętany, a wszyscy wiemy jak bardzo jest to istotne.
To nic innego jak budowanie wizerunku firmy od podstaw, w zgodzie z założeniami klasycznego marketingu. Nie musisz wynajmować samolotów, samochodów oklejonych Twoim logiem, lub wielkich banerów. To te małe elementy mają moc i są najbardziej dostępne dla odbiorcy, który częściej koncentruje się na detalu, niż na czymś wielkim, co jest w stanie minąć spacerując np. w drodze do pracy. A to dopiero początek; kubki, zawieszki na butelki, długopisy, wizytówki, czy notesy z logiem firmy w formie prezentów to klucz do sukcesu!