W jakie programy lojalnościowe warto zainwestować?
Bez kategorii
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W jakie programy lojalnościowe warto zainwestować?

Programy, które w sferze marketingowej zyskały miano lojalnościowych, funkcjonują na naszym rynku od dłuższego czasu. Nie oznacza to jednak, że są przestarzałe lub straciły na znaczeniu. Można stwierdzić, że jeśli są odpowiednio zoptymalizowane, to mogą przynosić wyśmienite rezultaty. Trzeba przy tym pamiętać, że podstawowym założeniem tego typu programów jest nagradzanie klienta i zachęcanie go w ten sposób do wielokrotnych zakupów lub usług.

Program, który przynosi obopólne korzyści

W naszym kraju programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu. Szczególnie interesujące są wersje mobilne, które można zainstalować na smartfonach z systemem Android lub iOS. Programy te pomagają klientom na gromadzenie punktów. Po osiągnięciu odpowiedniej ich liczby można otrzymać określony towar po obniżonych cenach. W niektórych sklepach za pewną ilość punktów otrzymuje się nagrodę od sprzedawcy. Takie działanie jest bardzo istotne, jeśli chodzi o komunikację z klientem. Przede wszystkim ma to wpływ na przywiązanie do danego sklepu lub marki. Poza tym w ten sposób można też pozyskiwać nowych klientów, którzy oczekują pewnych korzyści z racji tego, że będą robić zakupy w danym sklepie. Warto pamiętać, że ten rodzaj działania z biegiem czasu będzie zyskiwał na znaczeniu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Zalety prześcieradła z gumką.
Zalety prześcieradła z gumką.
Sen kojarzy się przyjemnie każdemu z nas. Jest czasem odpoczynku, marzeń, regeneracji. Niewielu z nas zdaje sobie jednak sprawę z […]
Jakie cechy posiada szambo betonowe?
Jakie cechy posiada szambo betonowe?
Szambo betonowe to rodzaj szamba, które jest wykonane z betonu. Może być używane do oczyszczania ścieków w obszarach mieszkalnych lub […]
Jak zaprojektować stronę firmy, aby przyciągała jak największe grono klientów?
Jak zaprojektować stronę firmy, aby przyciągała jak największe grono klientów?
Skuteczny marketing jest dzisiaj kluczem do pozyskania nowych klientów, a tym samym rozwinięcia biznesu. Pomimo że jego tradycyjne formy wciąż […]
Ostatnie wpisy