Zapewne każdy z nas widział chociaż jeden, ciekawy filmik reklamowy nakręcony za pomocą drona. Ta bardzo modna ostatnimi czasy metoda zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników ze względu na efekt końcowy, który możemy uzyskać, korzystając z tego nowoczesnego sprzętu. Jeśli chodzi o wykorzystanie tej technologii w firmach, na myśl momentalnie przychodzą wszelkie działania marketingowe, przy okazji, których możemy zaprezentować nasze małe imperium. Zdjęcie z lotu ptaka nad kwitnącym sadem lub imponującym przedsięwzięciem budowlanym zainteresuje ludzi z branży, ale trafi także w gusta naszych potencjalnych klientów. Taki profesjonalny spot zrobi wrażenie nawet na naszych największych konkurentach,
Mając prężnie działający dział marketingowy, który sam tworzy filmy promujące naszą działalność, dobrym pomysłem będzie zakup tego latającego cuda. Takie krótkie, dynamiczne teledyski z dobrze dobraną muzyką, świetnie sprawdzą się w mediach społecznościowych, gdzie firmy często relacjonują swoją pracę, nowe osiągnięcia albo nawet pokazują przebieg spotkań branżowych oraz integracyjnych. Jeśli nie mamy w swojej załodze osoby, która potrafiłaby wykorzystać potencjał, takiego sprzętu jak dron usługi speców od ich pilotażu i montażu nagrań znajdziemy w internecie. W tym przypadku wykorzystywanie ujęć nie sprawdzi się w bieżącej promocji na fanpage’ach, ponieważ koszty będą przewyższały zyski z tego działania, ale nadal jest to świetna metoda na okazjonalną reklamę.