Odzież reklamowa – jaką metodę druku wybrać?

Przygotowanie odpowiedniej odzieży reklamowej to niełatwe zadanie. Przedsiębiorca nie tylko musi wybrać rodzaj ciuchów, ale także musi zdecydować, jaką metodą zostanie wykonany nadruk. Jakie są techniki znakowania odzieży? Na którą postawić?

Techniki znakowania odzieży reklamowej

Jednym z najpopularniejszych sposobów znakowania odzieży jest sitodruk. Metoda ta polega na naniesieniu farby bezpośrednio na materiał za pomocą specjalnego szablonu, tzw. sita. Kolory można ze sobą dowolnie mieszać i w ten sposób tworzyć różne odcienie.

Drugą popularną metodą jest haft komputerowy, w którym wzór programuje się w specjalnym programie, a następnie przenosi na materiał. Haft komputerowy ceni się za wyjątkową trwałość. Wykonana aplikacja jest odporna na odkształcenia i wpływ wysokich temperatur. 

Do znakowania odzieży reklamowej często wykorzystuje się termodruk, w którym wzór przygotowuje się na specjalnej folii transferowej i wgrzewa się w materiał za pomocą prasy termicznej. Termodruk nadaje się jedynie do jednokolorowych projektów i grafik. 

Ostatni popularny sposób to sublimacja. W tej technice nadruk wykonany na papierze sublimacyjnym wgrzewa się w materiał za pomocą prasy termoaktywnej. 

Jaką metodę wybrać?

Sitodruk to dobre rozwiązanie w przypadku dużych nakładów. Można znakować nim T-shirty, bluzy, torby i inne tekstylia. Haft komputerowy sprawdza się przy grubszych tkaninach o widocznej fakturze, tj, polary czy koszulki o wyższej gramaturze. Najlepiej nadaje się do tworzenia nazw i imion. Metodą termodruku znakujemy elastyczne ubrania i nietypowe części garderoby, np. kołnierzyki, kieszonki czy mankiety. Sublimacja natomiast najlepiej sprawdza się do tworzenia nadruków na odzieży sportowej.

Chcesz zamówić odzież reklamową? Sprawdź stronę https://strefa-logo.pl/. Firma Strefa-logo oferuje T-shirty, koszulki polo, bluzy, polary i inne elementy garderoby znakowane różnymi metodami – a w tym technikami sitodruku, sublimacji, haftu komputerowego czy termodruku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

15 − 13 =