Gadżety reklamowe i promocyjne to ważne narzędzie, które jest chętnie stosowane przez firmy z różnych branż. Warto wykorzystać nie tylko ich potencjał, ale też samego opakowania. Odpowiednio dobrane może znacząco podnieść nie tylko estetykę, ale stanowić dodatkową formę reklamy. Na jakie się zdecydować?
Możliwości pakowania są bardzo różne. Z reguły doskonale prezentują się torby z nadrukiem. To nie tylko krok w stronę ekologii – możliwość ich ponownego wykorzystania sprawia, że mogą stać się towarzyszkami codziennych zakupów, przez co logo firmy może pojawiać się w różnych miejscach wielokrotnie, bez dodatkowych wydatków na reklamę. Torby materiałowe nie są drogie, dlatego ta inwestycja nie zrujnuje budżetu firmy, a ich potencjał jest naprawdę spory. Klienci reagują lepiej na praktyczne prezenty, które mogą potem wykorzystać, a tego typu torba idealnie się w tę tendencję wpisuje.
Inną wartą rozważenia metodą pakowania może być owinięcie w papier z recyklingu. Choć to brązowe tworzywo nie wygląda samo w sobie zachęcająco, przewiązane naturalną tasiemką czy ozdobione naklejką z logo firmy zaprezentuje się od razu bardziej elegancko i jednoznacznie kojarzy się z marką. W trosce o środowisko papier dostaje drugie życie, może być potem bez problemu poddany recyklingowi, co jeszcze wydłuża jego żywotność. Szczególnie dobrze sprawdzi się to w branży, która swoją działalność opiera na naturze i ekologii.
Papierowa torba prezentowa to czasem większy wydatek, jednak lepiej sprawdza się, przy pakowaniu przedmiotów, które są cięższe lub gdy chcemy zachować lepiej ich kształt. Zaletą jej jest także to, że papier bez problemu można zadrukować dowolnym kolorem a logo zawsze będzie prezentowało się nieskazitelnie.