Otwarcie własnego biura wiąże się z koniecznością jego wyposażenia, tak aby praca przebiegała sprawnie oraz szybko. Podstawą są oczywiście ergonomiczne i funkcjonalne meble, gwarantujące optymalny komfort. Oprócz tego niezbędne okażą się m.in. nowoczesne komputery i monitory. Jeśli nie chcemy wydawać na nie ogromnych pieniędzy, wówczas rozsądnym rozwiązaniem jest zakup modeli poleasingowych. Posiada je w swojej bogatej ofercie ten sklep internetowy: https://www.brandkomp.pl/pl/c/Poleasingowe-monitory-LCD/1.
W biurze powinny się znaleźć w pierwszej kolejności biurka z regulacją wysokości i kilkoma szufladami, a także wygodne krzesła z miękkim siedziskiem i regulowanym oparciem oraz regały na dokumenty. Obowiązkowym elementem wyposażenia są również komputery stacjonarne, ewentualnie mobilne laptopy. Na początek wystarczą tanie, ale w pełni funkcjonalne komputery poleasingowe. W miarę rozwoju firmy można z powodzeniem wymienić je na zupełnie nowe urządzenia. Oprócz tego nie obejdzie się bez różnych sprzętów peryferyjnych i akcesoriów, w tym zwłaszcza porządnej drukarki laserowej i niszczarki, monitorów, klawiatur oraz myszek. Warto wydzielić odrębne pomieszczenie na serwer, ponieważ umożliwi on archiwizacje danych i zapewni jeszcze bardziej komfortową pracę na komputerach. Pozostałe przedmioty niezbędne w niemal każdym biurze to: laminator, bindownica, kalkulator, segregatory i koszulki na dokumenty, różnorodne koperty, papier do drukarek, kalendarze, notatniki, tablice planistyczne i projektowe, materiały służące do pisania (m.in. długopisy, zakreślacze, cienkopisy i ołówki), karteczki samoprzylepne, spinacze, zszywacze, nożyczki i taśmy klejące.